czwartek, 2 marca 2017

Oliii wraca!! Hura!

Uwaga! Uwaga!
Nie mam pojęcia, czy ktokolwiek tutaj zagląda. Nie wiem, czy kogokolwiek jeszcze to obchodzi, ani czy ktokolwiek w ogóle odczyta ten post. Jakiś czas temu dotarło do mnie, że muszę pousuwać najstarsze blogi, bo są po prostu beznadziejne i nie chcę, żeby ktokolwiek to czytał skoro może wejść tutaj. Zaczęłam jednak przeglądać posty, bo przyznaję sama nie do końca pamiętam o czym pisałam i zrobiło mi się tego trochę szkoda, kiedy dotarło do mnie, że niektóre rozdziały mają po kilkanaście tysięcy wyświetleń.
Kochani, uroczyście oświadczam, że zamierzam zaktualizować wszystkie rozdziały, poprawić błędy, poprawić styl, poprawić po prostu wszystko. Minęło sporo czasu, bo opowiadanie jest z 2013 roku... Nie wiem, czy uwierzycie, ale to znaczy, że miałam wtedy 13 lat. Tak więc, no ehh... Dajcie mi szansę wszystko naprawić. Zapraszam was do czytania, a kto wie pierwszy rozdział być może ukaże się nawet dzisiaj!

11 komentarzy:

  1. Ohh, czekam na nowe rozdzialy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością kochana 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze usunęłas bo akurat byłam w trakcie czytania... No ale czekam na nowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne opowiadanie, już nie mogę się doczekać na kolejne rozdziały ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne opowiadanie💗 genialnie, ze chcesz je kontunuowac

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie będą dalsze rozdziały? Tu czy na drugiej stronie?
    Genialne opowiadanie.!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio była chwilka przerwy, ale od tego weekendu zamierzam znowu regularnie dodawać rozdziały. Są publikowane na tej stronie. Wejdź w "spis treści" umieszczony w kolumnie po prawej stronie. Jeżeli, w któryś z rozdziałów nie da się kliknąć, oznacza to, że zwyczajnie jeszcze nie został opublikowany na nowo :) Dziękuję za komentarz i życzę miłego czytania!! <3 <3

      Usuń
  8. Droga Autorko! Dzisiaj rano znalazłam twojego bloga w otchłani internetu, siedziałam kilka godzin bez picia i jedzenia, zamknęłam się w domu, mimo pięknej pogody za oknem. Wiesz dlaczego? Bo po przeczytaniu pierwszego rozdziału totalnie i nieodwracalnie zakochałam się w tym opowiadaniu ♥ I wszystko by się skończyło dobrze, gdyby nie fakt, że dostałam zawału kiedy chciałam czytać 22 rozdział, a jego nie było! Proszę, nie, ja błagam dodaj resztę rozdziałów! Życzę weny i pozdrawiam
    Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! Nie było mnie chwilkę, ale pewnie skoro czytasz, postaram się w najbliższym czasie, dodać rozdziały. One wszystkie są gotowe, ja je poprawiam. Może wrzucę coś dzisiaj, specjalnie na twoją prośbę! :)

      Usuń
    2. Wiesz jak poprawić człowiekowi humor! :D

      Usuń