niedziela, 28 maja 2017

-WIELKA PREMIERA-

Tak, tak dobrze widzicie, wielka premiera. Od dłuższego już czasu pracuję nad nowym opowiadaniem. Mam naprawdę sporo rozdziałów i właściwie, uważam to za jedną z lepszych rzeczy jakie dotąd napisałam, dlatego zastanawiam się, kiedy wam to opowiadanko opublikować.
Wakacje! Myślę, że możemy się umówić na pierwszy dzień wakacji, no nie?
Nie będę się bawić w jakieś podsycanie niepewności i budowanie napięcia, dodam rozdziały jeden po drugim, pewnie dzień po dniu, uwzględniając jakieś maratony, czy coś.
Piszę tu o tym, bo zastanawiam się ile osób jeszcze mnie obserwuje i gdzie wolelibyście czytać historię. Tutaj, czy na wattpadzie.
Przypominam, że Coś prawdziwego się aktualizuje. Na razie do 23 rozdziału włącznie.
Do zobaczonka!!

15 komentarzy:

  1. Chętnie bym doczytała do końca to opowiadanie. Będzie kontynuacja?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście. Staram się na bieżąco sprawdzać i dodawać nowe rozdziały.

      Usuń
  2. Czekamy z niecierpliwością! Ale do wakacji jeszcze cały miesiąc ☺ Życzę weny i duużo wiary w siebie, bo jesteś najlepsza ☻
    P.S. Nie wiem czy moje zdanie ma dla Ciebie jakieś znaczenie, ale ja wolałabym czytać nowe opowiadanie tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tutaj ;) Kiedy te rozdziały, bo się nie mogę doczekać! Powodzenia! Mam nadzieję że wszystko się uda i kiedy ta premiera?! rozdziału 23 oczywiście;) czekam na niego z niecierpliwością
    weny życzę Garielka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdziały 23 i 24 już są! Wiem, że nie pokazują wam się aktualizacje. To co musicie robić to wchodzić w spis treści, klikać i sprawdzać, czy rozdział już jest.

      Usuń
  4. aaaaaaaaa uwielbiam uwielbiam powroty , a juz nie moge sie doczekać czytac wiecej o towim draco.<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj czy pojawi się kolejny rodzial? Na 30 skończyło mi się to cudne opowiadanie i kobiec:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju! cudownie piszesz!, nie mogę się doczekać rozdziałów !
    Kiedy bedą ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy! A wakacje lecą ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem! Postanowiłam, że najpierw dokończę Coś prawdziwego, a później ruszę z nowym opowiadaniem. Rozdziały będą zaktualizowane tak szybko, jak dam radę, a nowe opowiadanie wystartuje na dniach! Zwracam się z ogromną prośbą, abyście komentowali. To ma ogromną moc, motywuje, zachęca, a przede wszystkim uświadamia mnie, że czekacie!
      Dzięki za komentarz i pozdrawiam :**

      Usuń
  8. Hej :) przepraszam za spam, ale jeżeli interesuje cię tematyka Drarry, to zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam :)
    https://drarry-unreachable.blogspot.com/
    miłego dnia!♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadal tu jesteśmy i czekamy.... :(

    OdpowiedzUsuń